Prvu uzbudljivu vožnju
apsolviraju Vaše oči kada obuhvate siluetu modela Audi A5 Cabriolet,
njegovo dugačko međuosovinsko rastojanje, opruženu haubu motora, kratke
prepuste. Jedinstven nastup koji čak i sa podignutim platnenim krovom
ostavla utisak. Na taj način dinamika se doživljava na nov način. Čak
iako ne sedite za upravljačem.
Spoljašnjost
Vožnja modelom Audi A5 Cabriolet u sebi otelovljuje najčistiji oblik uživanja u vožnji. Veliku zaslugu za to ima klasičan platneni krov. Farovi na modelu Audi A5 Cabriolet daju utisak odlučnosti. Markantan prednji deo tome takođe doprinosi, jednako kao i horizontalno pružanje linije na zadnjem delu. Ni ekskluzivnost nije uskraćena: naglašeni hromirani i aluminijumski elementi ističu individualnost i svako zaustavljanje pretvaraju u čisto uživanje.
Vožnja modelom Audi A5 Cabriolet u sebi otelovljuje najčistiji oblik uživanja u vožnji. Veliku zaslugu za to ima klasičan platneni krov. Farovi na modelu Audi A5 Cabriolet daju utisak odlučnosti. Markantan prednji deo tome takođe doprinosi, jednako kao i horizontalno pružanje linije na zadnjem delu. Ni ekskluzivnost nije uskraćena: naglašeni hromirani i aluminijumski elementi ističu individualnost i svako zaustavljanje pretvaraju u čisto uživanje.
Unutrašnjost
Intenzivni trenuci vožnje su ono što model Audi A5 Cabriolet čini primamljivim i koji svoj izraz nalaze u unutrašnjosti. Jednim pogledom moguće je obuhvatiti izrazit zahtev za ekskluzivnošću, dizajnom i tehnikom. Visoko kvalitetni materijali čine atmosferu suverenom i naglašavaju visok nivo završne obrade. Svaki detalj je ergonomski izvanredno skrojen prema vozaču.
Intenzivni trenuci vožnje su ono što model Audi A5 Cabriolet čini primamljivim i koji svoj izraz nalaze u unutrašnjosti. Jednim pogledom moguće je obuhvatiti izrazit zahtev za ekskluzivnošću, dizajnom i tehnikom. Visoko kvalitetni materijali čine atmosferu suverenom i naglašavaju visok nivo završne obrade. Svaki detalj je ergonomski izvanredno skrojen prema vozaču.
Efikasnost prerasta u strast - Motori modela Audi A5 Cabriolet
Sa paletom motora modela Audi A5
Cabriolet brzo će vam uspeti da prebrodite svakodnevicu i otkrijete puno
toga novog. Agregate odlikuje izuzetna vučna sila i rezerva snage, kao i
miran rad i efikasnost.
FSI® motori
Najjači Oto motor u modelu Audi A5 Cabriolet je 3.2 FSI. Inovativno upravljanje ventilima Audi valvelift sistem V6 motora smanjuje potrošnju za 10 procenata. Uverljiva snaga od 195 kW (265 KS), kao i obrtni moment od 330 Nm, koji su na raspolaganju između 3.000 i 5.000 O/min ubrzavaju A5 Cabriolet za 6,9 sekundi na 100 km/h i dalje do maksimalne brzine od 246 km/h.![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi0IgQJObRHmSOSO0xsxE7XfQ30A4Q7o5kIMqi4cl41wrIxjTLatDxSMarjC8gnEq9deDD9ajdbiR-EEYES9qxCnPIIahQRs6CocMX-DWQ4HHcYql3SQnF6Jf5fHlU_8yealiHmBsjzc19b/s1600/2012-Audi-A5-Cabriolet-Front-Angle.jpg)
U ovoj poslednjoj verziji A5 Cabriolet ostvaruje performanse koje su do pre nekoliko godina krasile 6-cilindarske motore: on ubrzava za 7,5 sekundi na 100 km/h i dalje do 241 km/h. Utoliko je iznenađujuća njegova prosečna potrošnja - ograničena je na 6,7 l/100 km.
Vrednosti emisije i potrošnje:
Potrošnja goriva, kombinovano: 6,7-9,5 l/100 km
Emisija CO2, kombinovano: 156-219 g/km
Snaga prerasta u strast - Motori modela Audi A5 Cabriolet
Sa paletom motora modela Audi A5
Cabriolet brzo će vam uspeti da prebrodite svakodnevicu i otkrijete puno
toga novog. Agregate odlikuje izuzetna vučna sila i rezerva snage, kao i
miran rad i efikasnost.
TDI® motori
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjFiTeunzNz1LUaZZ0DBcy95k6MxZUxcMdj8YV4nFb-rHT_aEeOMQEwQ063J2NF1Zh4XkFOVVsDWN9LBZXdegeCOJjDUVtEzk1pQaVFzNQS6YzwPM8_NT6j8mkROa4x6O2e1sPT_-ETGZJ8/s1600/Audi+a5+kabriolet.jpg)
Motor 3.0 TDI isporučuje 176 kW (240 KS) i u rasponu između 1.500 i 3.000 obrtaja na radilicu prenosi moćnih 500 Nm. Ubrzanje od nule na 100 km/h obavlja za 6,4 sekundi, maksimalna brzina iznosi 247 km/h. Utisak ostavlja i 2,7-litarski TDI motor od 140 kW (190 KS) i 400 Nm u opsegu između 1.400 i 3.250 O/min. U kombinaciji sa prednjim pogonom i manuelnim menjačem od 0-100 km/h ubrzava za 8,6 sekundi;
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEims31IVty2-eWkPsGeaunDbr_eMHhzEjtDX6a7nswjviptMhwpp8HwQfmF1utyasCkRnSH3bxM8bKcJW2vBNN9o08CbEKGsa02nst2CTJHouC-Oas-95l1g6RkC_GK2k9QHImP3gLfLOzt/s1600/Audi-A5_Cabriolet_2012_800x600_wallpaper_09.jpg)
maksimalna brzina iznosi 230 km/h, te je sa prosečnom potrošnjom od svega 6,2 Liter/100 km veoma ekonomičan.
Kod dizel motora osnovnu varijantu predstavlja 2.0 TDI koji sa 125 kW (170 KS) u opsegu između 1.750 i 2.500 O/min ostvaruje moćan obrtni moment od 350 Nm i prenosi ga na radilicu. To je dovoljno da ubrza A5 Cabriolet za 9,3 sekundi na 100 km/h i ostvari maksimalnu brzinu od 222 km/h.
Vrednosti emisije i potrošnje:
Potrošnja goriva, kombinovano: 5,7-6,8 l/100 km
Emisija CO2, kombinovano: 148-179 g/km
Dosledno efikasan.
Vorsprung durch Technik (Napredak
uz tehniku) predstavlja zahtev kome se marka Audi obavezala. Ne samo
kada je u pitanju sportski duh, već i kada je reč o mobilnosti održivoj u
budućnosti. Različite mere efikasnosti Audi dosledno pretvara u
sveobuhvatan koncept. Kao kreatori mnogobrojnih inovacija, neprestano
smo uticali na konstruisanje automobila.
Sistem Start - Stop
Princip funkcionisanja
sistema start-stop je sasvim jednostavan: motor se automatski isključuje
čim se npr. zaustavite ispred semafora i potpuno se automatski pokreće
ukoliko nastavite sa vožnjom.
Evo kako to funkcioniše: usporite
vozilo do mirovanja, uključite neutralan položaj menjača i otpustite
pedalu spojnice. Sistem zatim isključuje motor i to signalizira preko
kontrolne sijalice. Pre nastavka vožnje pritisnuti pedalu spojnice:
motor automatski startuje a kontrolka se ponovo gasi. Kod svakog
ponovnog davanja kontakta sistem se automatski aktivira. Ukoliko nekom
prilikom nije potreban, sistem je moguće isključiti pritiskom na dugme.
(Za sada na raspolaganju za 2.0 TDI, 2.0 TDI quattro, 2.0 TFSI i 2.0
TFSI quattro sa manuelnim menjačem.)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgtou2_pQVPpfrNQ3AUFAhPLK1SVHyykFuOc0ULnbCAKHGfLrkaWIEifWAxSUyXen5HfYLOb2YIa_yDjBPIwcLSon4wctbA_B_PxyL-rT1ptc9W4aiHQrHZP-awEpgWiMAtP2PLmQs99iKi/s1600/----------------.jpg)
Opcioni Multi Media Interface (MMI) pojednostavljuje rukovanje velikim brojem funkcija u Vašem modelu A5.
Umesto velikog broja različitih elemenata za rukovanje kod MMI sistema je dovoljan jedan jedini preko koga centralno i intuitivno upravljate npr. opcionim navigacionim sistemom, opcionim CD-radiom ili ocionom pripremom za mobilni telefon. Displej na kome se mogu pratiti sve informacije nalazi se visoko iznad središnje konzole, tako da veoma brzo možete da bacite pogled na njega.
Kožna sedišta sa zaštitom
Specijalna pigmentacija
sprečava prejako zagrevanje usled sunčevog zračenja. Dodatno se
reflektuje i infracrveno zračenje sadržano u sunčevoj svetlosti.
Dodatno se reflektuje i infracrveno
zračenje sadržano u sunčevoj svetlosti. Na taj način površinska
temperatura sedišta može da se snizi za čak 20° C. Zaštita od
pregrevanja ni na koji način ne utiče na ostale osobine kože.
Opciono grejanje prostora oko glave napred pomaže da uglavnom zaboravite na niske temperature.
Sa opcionim grejanjem prostora oko
glave napred prkosite čak i niskim spoljnim temperaturama i svaki
trenutak pretvarate u dragocenost. Sistem sa podešavanjem u tri nivoa
kontroliše ventilacione otvore na naslonima prednjih sedišta i
obezbeđuje ugodan osećaj. Grejanje prostora oko glave napred moguće je
poručiti samo u kombinaciji sa klimatizovanim komfornim ili sportskim
sedištem.
Preklopiv naslon zadnje klupe
U modelu Audi A5 Cabriolet
prostor je u svakom pogledu izvanredno iskorišćen. Asimetrično preklopiv
naslon zadnje klupe sa daljinskim odbravljivanjem pojednostavljuje
transport dugačkih predmeta.
Asimetrično preklopiv naslon zadnje
klupe sa daljinskim odbravljivanjem pojednostavljuje transport dugačkih
predmeta. Veliki prtljažnik zapremine 320 litara (750 litara sa
preklopljenim naslonom sedišta) može se koristiti i pored otvorenog
platnenog krova.
Bang & Olufsen Sound System
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiIDUvL8QA3BrtdOkCwE-VrNocAG7Ou5or9sMNDtkxCaWu_RP8dChvcDpKpLTIjDimzBuo8OubSOBHjwMo7_sic3jE8ywE2FPxdgIeiBM0vupIv8ViT0eHH5dxlXflch66D2oyYoJsWhU2C/s1600/----------------------.jpg)
Izvanredan Bang & Olufsen zvuk:
Bang & Olufsen Soundsystem pojedinih modela tačno je prilagođen
individualnoj arhitekturi unutrašnjosti vozila. Zvuk je impresivan: iz
14 visoko efikasnih zvučnika dopire muzika – neopisiv Surround-Sound.
Zvučnike pogoni 10-kanalno pojačalo ukupne snage 505 W.
Napomena: slika prikazuje Bang & Olufsen Sound System u modelu Audi
A5 Coupé.
Нема коментара:
Постави коментар