петак, 2. новембар 2012.

Renault Clio - Savršenstvo je cena uspeha

      Renault je u utorak 3. jula objavo prve fotografije i tehničke detalje četvrte generacije popularnog modela Clio. Svetska premijera ovog automobila zakazana za septembar 2012. godine i sajam automobila u Parizu.



      Dvadeset dve godine nakon pojavljivanja prve verzije i posle više od 11,5 miliona prodatih primeraka u dosadašnje tri generacije, pred nama je potpuno novi Clio. Sa aspekta dizajna, ovaj automobil je značajan jer je to prvi serijski model za čiji izgled je u potpunosti zaslužan glavni dizajner Renaulta, Holanđanin Laurens van den Acker, koji je u kompaniju stigao 2009. godine iz Mazde.
      Novi Clio zbog toga nosi pečat Renaultovog savremenog stilskog izraza čiji su elementi prethodno viđeni na nekim konceptnim vozilima kao što su DeZir, Captur, Frendzy i R-Space. Renaultov bestseler u klasi predstavljen je u verziji sa 5 vrata. Poput nekih prethodnih modela drugih proizvođača i Renault je primenio rešenje skrivene kvake zadnjih vrata koja se nalazi u C stubu. 



      Francuski proizvođač za sada nije objavio dimenzije, ali je saopšteno da je novi Clio niži i širi od prethodnika, a posebno se naglašava da je ova verzija u proseku za oko 100 kg lakša od prethodne.

      Na prednjem delu automobila dominira centralno postavljeni znak Renaulta, dok su u maski hladnjaka sakrivena dnevna LED svetla. Unutrašnjost je značajno unapređena, tako da će kupcima kao opcija biti ponuđen R-Link multimedijalni sistem sa ekranom dijagonale od sedam inča, TomTom navigacijom i mogućnošću povezivanja sa internetom.Sve verzije novog modela imaće kao standard fabrički audio sistem sa Bluetooth i USB konekcijama. Veliku pažnju Renault je posvetio personalizaciji automobila, pa će tako kupci moći da biraju između brojnih kolornih šema i detalja, kako na spoljašnjosti, tako i u enterijeru vozila.



      Kada se pojavi na tržištu u jesen 2012, novi Renault Clio biće dostupan samo sa dva motora. Benzinsku verziju pokretaće novi 0.9 litarski trocilindrični turbo-punjeni Energy TCe agregat sa 90 ks i 135 Nm maksimalnog obrtnog momenta. 
Prosečna potrošnja benzinca iznosiće 4,3 l/100 km, a CO2 emisija 99 g/km. Dizelaš će biti opremljen 1.5 litarskim dCi motorom, takođe sa 90 ks. Ova verzija prema fabričkim podacima trošiće svega 3,2 litra goriva na 100 km.




Нема коментара:

Постави коментар