субота, 13. октобар 2012.

Volkswagen CC - Jer za prvi utisak ne postoji druga šansa

      Neko može da privuče pažnju bez imalo truda. Takov je novi Volkswagen CC. On je spoj elegantne prefinjenosti i sportske dinamke - sedan i kupe u jednom. Ispod njegovog dinamičnog izgleda krije se raskošan sedan sa svojim karakteristikama - bogat opremom, prostran i funkcionalan...I još mnogo toga što ne možete da vidite odmah, na prvi pogled...


     
      Kupe - limuzine su sve popularnije, ali i sve brojnije. Sada je već daleko iza nas vreme kada je Mercedes "CLS" kao kreator ove klase, bio jedini koji je spajao karakter luksuzne limuzine sa dinamičnošću jednog kupea. Danas je takvih vozila mnogo više, jer se brojni proizvodjači automobila utrkuju da konstruišu svog predstavnika u ovoj klasi. Tom trendu nije odoleo ni Volkswagen, ali je zadržavajući imidž proizvodjača narodnih vozila predstavio luksuznu kupe - verziju "passat", čime je ovaj segment približio kupcima sa skoro dvostruko manjom platežnom mogućnošću od kupaca Mercedesa "CLS". 



      Posle četiri godine tržišnog nastupa, vreme je za promene, ali je i najveći redizajn pretrpeo ime. Naime, u Volswagenovoj ponudi više nema "Passata CC", već se umesto njega nalazi samo "CC". Redizajnirana verzija je naizgled identična, a tek pažljivim posmatranjem prepoznaju se neke nove sitnice. Najpre nova je maska hladnjaka, a "CC" je dobio  LED dnevna svetla koja ga stilski približavaju "Audijima". I unutrašnjost prati moderne trendove, baš kao i spoljašnji izgled. Najveća razlika u odnosu na brojne Volkswagene ogleda se u malom analognom časovniku, mada ne u pukoj činjonici da ga "CC" ima, već da mu uz sve drugo u enterijeru dobro stoji. Tačnije, svak detalj je malo lukssuzniji nego u "pasatu". Medjutim, krov je nisko, pa kabina i nije prostrana koliko se očekivalo od ovako velikog automobila. Zbog toga, "CC" nas je odmah podsetio na italijanske cipele - lepe ali tesne. Madjutim u jednom je veoma ubedljiv - izuzetno je udoban u vožnji.  


    Volkswagen "CC" jeste dobio novi izgled, ali ako je reč o motorima, tu nema novina, pa je i najpopularnija verzija ona koju pokreće dvolitarski dizelaš sa 140 KS. Osim se šestostepenim manuelnim menjačem kakav je bio u našem testiranom primerku, "CC" se nudi i sa DSG automatskom transmisijom, za sve verzije osim na najslabiji benzinac. Najsnažniji dizelaš sa DSG menjačem, može se dobiti i sa pogonom na sve točkove.



      Tehnički podaci :

- Ukupna dužina                                4800 mm
- Medjuosovinsko rastojanje           2710 mm 
- Širina                                                 1855 mm
- Visina                                                1415 mm
- Masa vozila                                      1475 kg
- Zapremina prtljažnika                  530 litara
- Ubrzanje od 0-100                          9,8 s
- Maksimalna brzina                        214 km/h

Нема коментара:

Постави коментар